tirsdag 18. mars 2014

VÅRLIGE ENDRINGER

Våren er her og Fruen kjenner det kribler i fingrene for litt endringer i heimen, da spesielt stuen som har føltes litt dårlig utnyttet. 

Mannen med stor M. har hatt et forslag til endring liggende lenge, men jeg har hele tiden vært litt skeptisk, da jeg trodde det ville se både trangt og rart ut... Men nå må jeg innrømme at det ble utrolig bra. Stuen oppleves mye større og vi har fått god gulvplass mellom sofaen og spisestuen. Nå når lykkeliten er kommet, har dette behovet meldt seg mer og mer. Er veldig deilig å ha god plass å leke på. Enn så lenge er det bare en leke som står her, men med tiden sier noe meg at det kommer til å bli betraktelig mange flere.


Som stuebord har vi brukt steinplaten som var i det gammle stuebordet og lagt den oppå den ene pallen. Ble veldig fornøyd med dette! 

Nå gjenstår bare litt fornyelse med farger så blir dette bra. Har så lyst på lyseblått tilbehør i år. Kan ha noe med alle de fine lyseblå tingene som allerede er flyttet inn sammen med Lykkeliten... Men så er jo blått utrolig fint helt generelt også synes jeg.

Resten av stuen skal dere få se en annen dag. Nå har vi nettopp nytt deilig wok med laks og torsk. Nå venter kaffe og kvalitetstid med Lykkeliten og beste mannen <3
Dere må ha en fin kveld!

Klem fra

FRUENE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar