onsdag 17. april 2013

Ny og fin kameraveske, med plass til mye

Fru S. har fikset seg ny kameraveske - HURRA!
Vesken er en Kelly Moore av typen the Chapel. 
Bare navnet gir Fru S. stor glede!
Fargen er Mushroom.

Fruen var på utkikk etter en veske som passer i mange anledninger,
det synes Fruen denne gjør. Den får være med på familietilstelninger, 
i butikken, på cafè, på teater, på besøk osv.

Så fin innpakning! Det gir et bra førsteinntrykk, og øker forventningene!

Mitt første glimt av vesken.

Skoleveskeinspirert design - LOVE IT!

Lang og kort skulderstropp, disse henger på vesken hele tiden.
The Chapel kan også brukes som sekk, men det tror ikke Fruen kommer til å bli aktuelt.

Her er vesken ladet opp. Jeg har plass til en mac, mitt canon 40D, blitz, lommebok, telefon, x antall lipglosser, penner, en notatbok, litt mammagreier (en bleie og noen vårservietter, og på toppen av det dere ser her, ligger jeg ofte et par garnnøster og noen strikkepinner. I tillegg tror jeg det kan vise seg at jeg kan ha mer i små lommer og sånt etter hvert når jeg bor den skikkelig inn!


Fruen er fornøyd!!

P.S. Vi vil tipse dere kunder om fotobag.no. Begge Fruene og Mamma T. har nå fått kameravesker herfra, og så rask levering skal man se lenge etter! Nei, vi er ikke sponset, men kanskje vi burde blir det...?

Klem fra



2 kommentarer:

  1. De veskene er skamkule! Har lyst pååå.. men, tror du det ville vært plass til en laptop istedenfor en mac? Min er ikke sånn superstor, men det er tykkere enn en mac.

    SvarSlett
  2. Hei Havku!
    I the Chapel, som her, må nok pcen være lignende macen i tykkelse, hvis du skal få plass til både den og kamerainnsatsen på samme tid. Det er tykkelsen på pcen som avgjør om det går, i bredden og lengden passer en pc helt fint. Hvis du derimot vil bruke vesken uten kamerainnsatsen, får omtrent hvilken som helst pc plass. Ellers kan du jo ta en titt på 2sues, som er den Fru T. har, der er inndelingen nede i vesken litt annerledes, med "vegger" du selv flytter på i stedet for innsatsen. Jeg er i alle fall veldig fornøyd med min, og går for kamera, tynn pc eller eventuelt et nettbrett i vesken.

    SvarSlett