tirsdag 29. april 2014

NYE STRIKKEPROSJEKTER - SKAPPELGENSERE I FLERE FARGER

Endelig er vi også igang med den berømte Skappelgenseren! 
Oppskriften ligger ute HER på 
Maria Skappel sin blogg. 
Vi hadde garn liggende, som ventet på å bli brukt, dermed var det bare til å sette i gang. 
Deilig med strikkeprosjekter som ikke krever så mye! 

Fru S. har hatt dette garnet liggende en stund. Egentlig skulle det bli en fanagenser, 
men etter å ha fullført fanagenseren i rosa/lilla, synes jeg rett og slett at det var gøy med noe helt annet!

Fargene er jeg bare superfornøyd med,
tenker de blir fine både over en kjole på sene sommerkvelder, 
og til jeans til høsten. 
Hvis jeg blir ferdig da...


Fru S. hadde med seg sitt prosjekt på søndagens besøk, og da ble fristelsen stor til å gjøre det samme. Heldigvis hadde jeg jo det fine garnet som Fru S. ga meg til bursdagen. Du kan lese mer om tidenes bursdagsgave her. Dette er jo ikke det garnet som står i oppskriften, men mangelen på strikkeprosjekt og fristelsen ble så stor at garnet kom kjapt på pinnene. 
Blir spennende å se hvordan det blir til slutt! Bilder kommer... 


Nå venter litt til strikking i solen. Varmen er dessverre ikke helt hva den var i går, men vi nyter solfylte dager. Det å være i permisjon nå, er helt fantastisk! 

God tirsdag til dere! 

Klemmer fra 

FRUENE




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar