fredag 20. juni 2014

PERMISJONSLUKSUS

En av godene med å være i permisjon er at kjedelige ting slik som husarbeid kan gjøres på dagtid slik at man på ettermiddagene får kose seg med familien. Synes dette er deilig å gjøre på fredagene.
Deilig å ha gjort det før helgen, slik at man slipper å tenke på støvsuging og støvtørking da.
For meg er helgene viktig familietid. 

I dag har gulvene blitt vasket, støv blitt tørket og nytt deilig sengetøy er lagt på sengen. 
Gikk for dette i 100% lin. Er så fornøyd! Ble helt solgt da selgeren sa at dette ikke trengte å strykes da det skulle se litt skrukkete ut! Hun leste sikkert situasjonen godt der jeg sto med Lykkeliten i bilstolen i ene hånden og handleposer i den andre hånden... hihi... men uansett er jeg veldig fornøyd... 


For meg gir lin en deilig sommerlig følelse. 

Helgeblomster er også kommet på bordet. 





Fine sommerslige farger. 

Pause må man jo også ha. Deilig lunsj sammen med litt oppdateringer i Lykkeliten sin dagbok. 


Dette er det jeg kaller permisjonsluksus. Noen ting er bare mulig å få til når man er hjemme på dagtid. Må bare nyte tiden nå når jeg har den. Heldigvis et halvt år igjen til hverdagen kaller ;) 

Dere må ha en fin fredag! 

Klem fra 

FRUENE


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar