lørdag 8. mars 2014

KONTORET - OPPUSSINGENS SISTE FASE

Denne uken ble kontoret endelig helt ferdig! Jeg begynte med et helt blankt ark og har lagt til en og en ting!

Den fine puddergrønne malingen har jeg ikke malt med enda, 
den tenker jeg å legge til når vi har bodd oss litt inn på det nyoppussede kontoret.
Jeg hadde egentlig tenkt å male noen horisontale striper med den, 
men nå leker jeg med tanken om å male stjerner...
Den som venter får se...

Her er kontoret i bilder den dagen det var ferdig.





Vi har fått en helt fantastisk oppbevaringsplass på kontoret!
Alt har nå sin plass, elsker orden!

Puslespill og spill bor oppe på skapene.
Lageting til ungene har sin egen skuff, papir til skriveren har sin skuff, 
sysaker har en skuff, garn har en hylle, lys og servietter har sin egen hylle - LOVE IT!


Her er de nye kontorstolene, 
de er fra danske BoConcept,
og var et funn i en salgskrok hos Skeidar denne uken. 

Vi hadde egentlig tenkt oss noe litt annet, 
men da det viste seg at de stolene vi ville ha var ute av produksjon,
 var det midt i blinken å finne et rimelig alternativ.


En diamantlyslenke har også fått flytte inn.


Her begynner ting å komme på plass.


Jeg synes det er så koselig og inspirerende å komme inn på kontoret når lyslenken er på, 
det gir meg lyst og giv til å jobbe!


Litt utvalgt litteratur må man også ha fremme.


Disse norgesglassene har jeg hatt noen år, 
jeg har laget en nålepute oppå den ene.

Synes de er så fine!


Nå kaller hagen og litt (les:mye) arbeid for å klargjøre den til noe veldig spennende vi håper å få på plass!!!


Nyt lørdagen og ikke minst den viktige KVINNEDAGEN!

Klem fra

FRUENE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar