lørdag 29. november 2014

Sweet Dreams

God lørdag og ikke minst god første helg i advent! 
Her går det i både utpakking i nye huset og julepynting! 

Tenkte i dag å vise dere dette leketeppe jeg har laget til Lykkeliten. Det er en god stund siden det ble ferdig og har vært mye i bruk, men det har ikke rukket å komme på bloggen før nå. 

Må være ærlig å si at det er litt kjekt å lage ting selv til de søte små. Og i alle fall når det er ting man har brukt for. Dette leketeppet har jeg laget til lykkeliten. Det er vattert og sydd bakstykke på (til dette måtte jeg ha litt hjelp, så tusen takk mamma). Teppet er så godt å lunt å sitte på. Og så er det ikke så alt for stort så det er lett å ta meg seg når man skal på besøk! 


Falt helt for dette søte mønsteret! Teppet er bestilit på nett, og brodert av meg.


Her kan dere se bakstykke som er montert på. Stoffet er fra Tilda og kjøpt på Panduro. 



Vi ønsker dere en riktig fin lørdag videre! Kos dere på denne fine dagen! 

Klem fra 

FRUENE



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar