tirsdag 25. februar 2014

FOSSIL

Ikke nok med at Fru T. nettopp har fått en av de største gavene på jord, men i tillegg fikk jeg gaver når denne gaven kom! Ikke gale kan man si! 

Denne nydelige Fossil klokken var en gave fra Mamma og Pappa T. Og gjett om den er kommet til god nytte nå i denne småbarnsperioden! Så enkelt å hold tid på måltiden og soving. Spesielt siden jeg de siste årene kun har brukt mobilen som klokke! 

Er veldig svak for klokker som ser ut som armbånd, så denne klokken var perfekt for meg! 


Likte utrolig godt esken også! Må ærlig innrømme at jeg ikke forsto at det var en klokke når jeg pakket den opp! 


Fargene er jo så i skuddet for tiden! Jeg har gått mye for sølv i det siste, så denne var et friskt pust. Deilig nå når vi går mot lysere tider! 


Nå er det paibaking på planen. Koselig barselbesøk ventes nå om ikke så lenge! 
Dere må ha en fin tirsdag ettermiddag, så snakkes vi! 

Klemmer fra

FRUENE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar