lørdag 1. februar 2014

OPPUSSING PÅ G.


Av nødvendighetsårsaker, les: hyllene på kontoret ramlet av veggen, pusser vi opp kontoret i helgen...

Etter en hel uke med riving, tapetfjerning, pussing og så videre, har vi nå snart et blankt lerret.
Det skal bli deilig å begynne med gjenoppbyggingen!


I dag står en siste runde med sparkelen på planen, før vi legger renovasjonsstrie på veggene.
Nytt tak står også på planen, vi går for ferdigmalt hvitt takpanel. Til slutt i dag, eller kanskje ikke før i morgen, skal vi male. Malingen ble handlet i går, noe koselig skal man jo gjøre på en fredagskveld...

Jeg gikk for en matt klassisk hvit maling til alle veggene.



Og så skal jeg leke meg litt med denne fargen på en av veggene...
På en litt ny måte, for meg i alle fall!


Jeg er bare utrolig svak for matt "puddergrønngrå"!


Her er det bare til å hive på seg arbeidstøyet og skride til verket med andre ord!

Ha en super lørdag fintfolk!

Klem fra

FRUENE




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar