søndag 2. februar 2014

LITEN OG BLÅ....

Med en ny liten mann i hus, blir det naturlignok en god del besøk... 
Da er det kjekt å servere små godbiter til de fremmøtte... 

Muffins er alltid en slager, og Fruene er generelt svært svak for disse små herlighetene som kommer i porsjonsformer. Så mye kjekt man kan lage og det er bare fantasien som setter grenser for hva man kan pynte med og ikke minst, ha i dem...  


Oppskriften på disse herlighetene har jeg fått av min kjære Fru S. Det er egentlig en kakeoppskriften, men den fungerer utmerket som muffinsoppskrift. 

Frostingene har jeg også fått oppskriften på av min kjære fru S. 
Her har jeg hatt en boks kremost naturell og en boks kremost med mandarin og ananas. Halvparten smør i forhold til kremost og melis etter smak. De små perlene er kjøpt på vanlig dagligvarebutikk og vognene er trykket ut i fondant fra Panduro. 


Håper dere nyter dagene... Det gjør vi... 

Klem fra

FRUENE 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar