tirsdag 21. januar 2014

DILLA PÅ MØRKEBLÅTT!

Fru T. har den siste tiden fått helt dilla på mørkeblått! 
Det må jo også sies at Fruen har fått seg et fantastisk fint tilbehør i mørkeblått som kommer til å bli brukt mye til våren, men mer om det senere! 

Det har derfor blitt en del innkjøp i akkuratt denne fargen den siste tiden! Blanding mellom salg og gode kjøp har det blitt, og jeg må si jeg gleder meg til å ta bruke disse nye plaggene. 

Alt som vises her er faktisk kjøpt hos Lindex.
Ikke at dette nødvendigvis har vært et bevisst valg, men er så utrolig svak for klærene i Holly & Whyte serien til Lindex! Alt er fra denne serien. 


Litt tidlig å begynne på denne kjolen, men ser virkelig frem til en fin vårdag hvor denne kan brukes! 


Denne herligheten ble brukt MASSE i julen. 
Er så utrolig glad i klær hvor man blir fort ferdig med å kle seg! 
Kjolen er på så mange måter nok i seg selv! 


Bare elsker denne toppen! Liker så godt de halvlange armene!
For meg fungerer den stilen veldig bra!


Tilslutt ble denne genseren her med hjem. Synes den var utrolig søt,
og så elsker jeg at det er sløyfe i nakken! 
Er ikke alltid så mye som skal til for å gjøre en helt vanlig genser om til noe litt ekstra!



Har du dilla på en spesiell farge for tiden? 

Klem fra

FRUENE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar