søndag 5. januar 2014

Jeg velger meg - Kobber og sukkulenter!


Heldigvis for meg er ikke kobber min julefarge, dermed kan jeg kose meg med dette stillebenet nå etter jul!
I går kveld, etter julepyntryddedag og pepperkakehusknusebesøk, fikset jeg nye stilleben til salongbordet og spisebordet. På salongbordet fikk blant annet den skjønneste sukkulenten med kobbersprayede blader plass, tror jeg må ha en sukkulent etter to til altså -LOVE THEM! 


En fin kobberstake fra Hay og en fra House Doctor kommer også til å gi oss en varm og god stemning!
Skjellet fant Frøken Fryd på stranden i julen, 
så herlig at fargen langt kanten passet så godt på dette stillebenet!

På spisebordet har vi ikke allverdens plass til pynt, vi skal jo spise også...
Men glassmonteret jeg brukte til adventsstake har fått nye beboere. Hvite lys, hvitt porselen og treskiver.

Hva velger du deg nå etter jul?

ønsker deg en herlig søndagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar