onsdag 1. januar 2014

På oppløpssiden!

Akkurat nå er jeg på oppløpssiden på fanagenseren jeg begynte på i sommer... 1
 1/2 arm gjenstår (med litt godvilje) + montering. 
Gi meg viljestyrke til å stå strikkeløpet ut :-D
Det blir en god tv-serie og flittige strikkepinner i kveld, jeg må bare holde dampen oppe, sånn at jeg ikke lager meg et uferdig prosjekt!
Jeg må si meg VELDIG fornøyd meg fargene på genseren!

Ellers klarte jeg ikke å la være å starte på en ny vridd lue... Denne gangen ble det en grålilla variant med lus... Jeg strikker en omgang, en omgang med lyserosa lus midt i de rette feltene, en omgang, vrir, en omgang, en omgang med mørkerosa lus, en omgang osv.
Jeg synes den ble søt - og jeg har en veldig søt mottaker i tankene når jeg strikker!
 Hva synes dere?
Dette skal bli en voksenstørrelse og jeg har lagt opp litt flere masker enn vanlig, ca. 108 masker mener jeg.

Ha en fin strikkekveld!
Vi er i 2014 dere - WOW! Dette kommer til å ta noen måneder å bli vant til...

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar