tirsdag 14. januar 2014

KVELDENS TEKST...

Hjemme hos oss er onsdag "handle til en hel uke" - dagen.
Dermed blir dagens tekst å lage meny til uken som kommer,
samt å skrive en handleliste som står i stil. For å sette opp en ok meny, 
med litt variasjon, bruker jeg diverse nettsider og google + eget hode så klart!

I uken som kommer blir det blant annet pizza, reinskavwraps, hjemmelagde fiskekaker og agurksalat, tomatsuppe + noen bålgrillede pølser, hvis været tillater det... Vi bor jo i Bergen.

I tillegg til handleliste skal jeg kose meg meg å hekle kant på den siste vridde luen og ikke minst litt feministisk litteratur for å toppe kvelden!

Denne morsomme og gode boken er jeg kommet omtrent halvveis i,
og den er bare helt topp! Den setter virkelig en del valg kvinner tar og har tatt i et nytt lys!
Jeg kommer til å sluke resten! 
Litt artig var det å se at et av de større norske "damebladene" anbefaler boken i denne utgaven!

Ellers leser jeg aller helst på engelsk, elsker bare det språket!



Hva leser du for tiden?


God tirsdagskveld alle sammen!

Klem fra

FRUENE


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar