lørdag 23. november 2013

En indisk aften - Kyllingcurry Banglore

Fru S. og Ingeniøren har jo, som nevnt tidligere, et forsett om å lage noe nytt og spennende hver lørdag.
Eller i hvert fall nesten hver lørdag:-D
I løpet av de lørdagene som har gått siden forsettet kom til, har vi blant annet testet ut litt indiske retter.
Her kommet litt bilder av en herlighet av en rett!!

Mangochutney - Homemade.
Jeg har tidligere ikke likt manguchutney noe særlig, chutneyene fra glass har ikke passet for meg, 
men nå kan jeg med hånden på hjertet si at jeg er omvendt! Jeg bare elsket denne.
Oppskriften finner du her.


Krydderpaste

Mye deilig løk!

 Fine, fine farger - elsker mat med mye smak og mye farge!

Klar, ferdig, NYT!

Fruene anbefaler herved en indisk aften med kyllingcurry Banglore!

Klem fra



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar