mandag 11. november 2013

Fornyet sofakrok!

I helgen tok jeg "jobben" med å klargjøre godkroken til vinteren.
Nye skinn ble lagt i, for meg er skinn i sofaen en ting som hører høst og vinter til så sofaen har vært bar i vår og sommer. Jeg drømmer om nye putetrekk også, men siden jeg ikke er helt sikker på hvilket uttrykk jeg ønsker meg, får putene i rosatoner bo her enn så lenge. Når det er sagt vil ikke det å bytte ut disse putetrekkene si at de blir kastet! Det vil bare si at jeg har noen sett å bytte på!



Fjorårets skinn er, som de blir i småbarnshjem flest, litt rufsete! Det er gode Daisyjenten glad for, nytt skinn i kurven er ikke feil når november er over oss! Vi på Fruens Vita er jo også glad i gjenbruk, så når vi får en mulighet til det griper vi sjansen!

Nei, nå kryper denne Fruen opp i godkroken i sofaen, 
Ingeniøren, Broen, strikketøy, levende lys og te venter!

Nyt mandagen!

Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar